wtorek, 6 sierpnia 2013

Warsztaty P^3 - TUTORIAL 2 - Podstawy Grasshoppera


Kolejny tutorial i zarazem pierwszy wprowadzający w podstawy programu Grasshopper. Spróbujemy przybliżyć metodę projektowania parametrycznego w tym programie - czym różni się od standardowego modelowania, jaka jest specyfika logiki pasikonika, jak wygląda orientacja w komponentach i tym podobne. Następnie wykonamy parę podstawowych, bardzo przydatnych modeli: halę z ram na krzywej i dwa różne sposoby panelizacji płaszczyzny.

3 komentarze:

  1. Mam mały problem... Rhino odmawia współpracy zaraz po włączeniu Grasshoppera - wyskakuje "brak odpowiedzi". Czy wiecie może, co z tym zrobić?

    Dodam, że po testowym restarcie komputera program został przeinstalowany / odinstalowany i zainstalowany ponownie / odinstalowany i zainstalowana najnowsza wersja zarówno Rhino jak i Grasshoppera. To niestety niczego nie zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałem chyba troche podobny problem. Tak jakby ostatni gh nie był kompatybilny z nowym rhino. Poszukaj info na stronie gh, na ich forum. O ile dobrze pamietam trzeba było manualnie włożyć folder z gh do folderu plugins w rhino i potem przeciągnąć ikonkę startową gh do działającego rhino. Ale głowy nie dam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odzew. Na szczęście odpisała mi pomoc techniczna: była to kwestia antywirusa (Panda Global Protection). Dziękuję raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy