poniedziałek, 19 grudnia 2011

Kilka słów na temat czwartkowego zebrania.

Jako że w czwartek nagadałem się co niemiara, postaram się zwięzłością posta zadośćuczynić szkodom wyrządzonym przez mój słowotok:

1. Wysunąłem pomysł zorganizowania wraz ze studentami antropologii Uniwersytetu Łódzkiego warsztatów osnutych wokół problemów społecznych i przestrzennych Łodzi. Stanęło na tym, że w ramach wstępu do takiego przedsięwzięcia, zorganizujemy cykl spotkań/prelekcji/wykładów/dyskusji pt. "Gdzie przecieka Łódź?". Ich celem będzie usystematyzowanie poglądów na temat bolączek trapiących nasze miasto i zbudowanie interdyscyplinarnego zaplecza, które przyda się w czasie warsztatów.

Namawiam wszystkich zainteresowanych, by przez święta zastanowili się, czyich wykładów chcieliby posłuchać w ramach wspomnianego cyklu.

Oto kilka propozycji, które padły w czasie dyskusji:
Marek Janiak, Weronika Wiśniewska, ktoś z Grupy Pewnych Osób, Ewa Ciszewska (UŁ), Ryszard W. Kluszczyński, Grzegorz Klaman. Proponuję zapoznać się z ich sylwetkami.

2. Pomysł na utworzenie stałych komórek/grup roboczych spotkał się ze sceptycyzmem opiekunów. Nie jestem fanem biurokracji, za to wysoko cenię inicjatywę oddolną, dlatego odstąpiłem od tego pomysłu. Struktura formalna nadal będzie ograniczona do zarządu, reszta zależy od zdeterminowania i pomysłowości członków, czego sobie i Wam życzę.

Pozdrowienia,
Andrzej Olejniczak.

PS. Polecam nowy numer "Autoportretu": http://autoportret.pl/category/pismo/, w cenie dwóch piw w klubie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy